La collecte d'Agnès

by Agnès PERNON for Institut Curie

Target

Hello !

Je soutiens l'Institut Curie qui fait un travail très important pour lutter contre les cancers pediatriques et notamment le Neuroblastome (et a sauvé ma fille et continue de prendre soin d'elle !).
J'ai décidé d'essayer de collecter des fonds pour financer leurs actions.
Pour m'aider, je vous suggère de faire un don à l'Institut Curie ou de faire la promotion de mon initiative et surtout de venir marcher ou courir (pour les plus vaillants dont je ne suis pas ...) le dimanche 24 mars à randonnée de la Jonquille au Parc de Saint-Cloud !
10 € le droit d'entrée ! (le dossard pour les habitués du sport :D )
Les dons sont reversés par Alvarum.
66% des dons deductibles blablabla ...
Merci pour votre soutien!
Hello!

I am supporting The Institut Curie which is a center of excellence for childhood cancers.
The Curie model "from fundamental research to innovative care" based on close teamwork between the Hospital and the Research Center has recently led to major advances in neuro-blastoma, more specifically in the  diagnosis and consequent matching of management strategy to tumor type. They saved my daughter and they continue to take care of her !

As per  Marie Curie’s will, The Institut Curie continues its mission of treatment and research against cancer. the Institut Curie is a  Foundation accredited as a public service body since 1921, and it profits from the generosity of the public by donation, legacy and sponsorship.

I have decided to try to help them raise funds to finance their research.
If you want to help me the best way is  for you to make a donation to the Institut Curie or promote my initiative and more specifically come walk or run (for the bravest unfortunately I'm not part of this group ...) during the “une Jonquille pour Curie” race on Sunday, March 24th  in  the Parc de Saint-Cloud !
the entry fee € 10!
The donations are made via Alvarum.

Thank you for your support!

Agnès PERNON